03:25 | Author: mesyuaratingkap


Ni la aktiviti2 kami lakukan diwaktu2 nk dkt ngn xm,org kate lepas kn stress kot..haha xpe2,janji ktorg xkaco org laen blaja sudah la kn...lgpn kjap je aktiviti ni,5min je kot..lalalala njoy d show...
Info Sket:
Tajuk lagu: Kasihnya Laila
Artis: Jimbara
Nyanyian Semula oleh: Buden, Moke, GG (sume bkn name sebena yg bapak dorg kasi...huhu ;p)
Gitaris: dayat ;)
Venue rakaman video: Bilik aku..A ape ntah...aku dh lupe..ape ei paden.. A123 ei?ke 321?aku dh lupe...argggh!!!


|
This entry was posted on 03:25 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

On 11 April 2009 at 13:23 , mesyuaratingkap said...

hahaha.. sengal2 ayam.. huhuh

tp bile hati aku gundah gulana... atau paling sesuai ngan perkataan "jiwa kacau!" aku mesti tgk mende nh nye...

hahaha.. gelak sensorang macam orang gile.. hahaha

btw bilek ko a213 kott!! sbb blok A aras 2 bilek 13 .. ye ke? aku pon ingat2 lupe hahaha...

 
On 15 April 2009 at 03:50 , ALINadnan said...

sengalness~~

 
On 16 April 2009 at 07:39 , mesyuaratingkap said...

hahaha aku pn xsure dow..lalala

@alin:sengal la jgk..hahaha

::dayat::