jatuh CHENTA lagik??
14:18 | Author: mesyuaratingkap


It is the evening of the day,
I sit and watch the children play
.
Smiling faces I can see
But not for me,
I sit and watch
as tears go by.

My riches cant buy everything,
I want to hear the children sing.
All I hear is the sound
Of rain falling on the ground,
I sit and watch as tears go by.

It is the evening of the day,
I sit and watch the children play
.
Doing things I used to do
They think are new,
I sit and watch as tears go by

haha.. yerp.. jatuh CHENTA lagik.. ngan 2 lagu nh.. xkan ler ngan anak orang kot.. *satu lagik...nikon  d5000 manyak gempakk wooooooo!*

as tears go by by rolling stone *dgr time house s05 finale* ngan angle eyes kott *ghost s02e05 time ali jumpe mak dier kat hospital bhgia.. lagu tuh sape ade.. tlg2 la kasik link kat aku!!!* bak kate aril af7.. "terbaek wooookkkk!" haha...

tak lupe gak.... HAPPY 23rd BIRTHDAY !!!! (21may2009) kpd 2 rakan baek saye.. HIDAYAT AMIN dan S.FATIMAH !! wooottttt... korang 2 dah tuaaaa!! hahaa..*aku tetap x lupe bday ko ek dayat! tp dah besar panjang nh.. x yah hadiah ler! *

ALL the best for both of U.. although dayat balek msia mcm balek pulang bermalam kat kmB jer.. aku tetap jeles... demmyt...dkt setahun kot dah x balek..!~ *balek slalu x calling"

|
This entry was posted on 14:18 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On 20 May 2009 at 09:00 , uniq said...

la...potong stim ar paden.igt sguh jatuh chenta dgn cendawan..haha..aku xtgk g hrga d5000 ang tu..nnT lah aku tgk na..=P

 
On 20 May 2009 at 10:40 , mesyuaratingkap said...

dah tgk preview d5000 tuh?
gempak kan?