d' AMT
07:37 | Author: mesyuaratingkap

AMT a.k.a Ahli Mesyuarat Tingkap? hmm apa agak2nya dlm fikiran korg ttg nama blog ni...simple je..itula gelaran kami bertiga..jejaka 3 sekawan yang berkenalan kt KMB aka kolej mara banting...mempunyai minat dan perangai yg hampir serupa walaupun physically ktorg amat2 berbeza.Peh!!! takkan tak obvious lg kot...dengan aku dr plg kiri (sweater hitam), Dayat, kat tgh 2 Buden aka Nubli (pakai kopiah konon2 br blek surau..haha) n plg ujung n plg besa 2, Pa'den aka afiq Aizuddin...
adui...pening gak nk menulis ei..sebelum reti bace org punye post je...xpenah plak terpikir nk buat blog sendri..InsyaAllah dgn kuderat yang ada n demi pembace2 yg kipas susah mati yg layan blog ni(huhu ade ke), ktorg try gak la tulis2 n merapu2 kt sini k.

huhu aku rase cukup dulu la utk post yg pertama ni.aku ni pn esok ada exam CSL (clinical Skills Lab utk sape2 yg xtahu ;p ) Wish me luck..n co writer kt blog ni, pa'den n buden, aku harap korg sambung la post ni k..aku xm sampai jumaat beb..
|
This entry was posted on 07:37 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On 10 December 2008 at 02:30 , ALINadnan said...

perhatian kepada dayat dan kawan2 dayat...

cepat la tambah entri dalam ni~ huhu

 
On 21 December 2008 at 07:38 , mesyuaratingkap said...

InsyaAllah,dlm mase ke semase kami akan tmbah entri mengikut kesuaian jadual masing2,kalo tgh cuti cm paden xlame lg,sbb die sambut krimas so bole la die mengedik2 lebeh kt blog ni..haha die xsambut raye aji,dosa besa..haha