American Stail???
00:10 | Author: mesyuaratingkap

Malam td,mase g mkn2 kt kdai kt mall ngn member aku, ttbe ktorg ditegur ngn waiter, n die bg a piece of paper, resit mknn kot,,,die ckp ade mbak or cewek yg titip* kpd aku..aku usya la ke arah meje yg waiter 2 tunjuk kn..haha malang, cewek 2 dh brambus..aku xprasan pn sape die..sbb aku mmg xusya2 sgt pn cewek2 kt indonesia ni...Mr Loyal la kate kn..hihi so aku pn tgk2 la kt atas resit 2,ingt cewek 2 suh bayar die punye food,aku cuak la kn..siot je..ingt aku ni sugar daddy ke???huhu

Dgn tertanye2, aku pn belek2 la kertas 2,saje2 tgk2, aku pn terbalek kn la resit 2,de hp no,name n a note..haha lawak gile,aku ingt bende ni hanye blaku kt cite2 omputih je..rupe2nye ade gak kt indonesia ni,pengaruh muvie kot(ni aku gune utk ketidakpastian ok buden) haha

So d point is,aku buat bodo jela...aku n member aku tergelak2 je..sambil buat lawak,nth2 cewek 2 cowok ke, cewek 2 senanye Banci ke*, haha nth2 a bitch..haha no komen...we jus make fun of it..nothing serius..
n ktorg smbung mkn wlpn mknn die xsedap nk mati..haha tp dpt la pengalaman yg berharge..ahaks..mungkin utk certain perempuan ini adalah bende biase..but not 2 me..1st time ever..zmn2 skolah 2 adela..huhu tp not like tiz..ahaks ;p

*titip: pesan,tinggal kn utk
*Banci: Pondan
cewek xkn xtahu kn,perempuan


|
This entry was posted on 00:10 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

9 comments:

On 4 January 2009 at 00:57 , Dydee Alwi said...

ni tulis sbb nak bangga diri ke sbb excited? yela..mcm dlm cite movie omputeh-in ur own words...haha. congrats ye. mane taw pas ni dpt nomor hp kat tempat lain lak ke :P

 
On 4 January 2009 at 01:07 , Nisa Awesome said...

haha...jd adakah anda prasan hot wahai abg ku?

 
On 4 January 2009 at 01:14 , Anonymous said...

cewek malang mana la tu...

 
On 4 January 2009 at 02:53 , mesyuaratingkap said...

dayat.. sejak bile ko ade adek??
bukan ko bongsu ke??

hahha...

(no komen la... komen selanjutnye setelah ma'am besar komen)

::paden::

 
On 4 January 2009 at 04:16 , mesyuaratingkap said...

to Paden:
huhu nisa2,tgk org dh mempertikaikn keABGngan aku ni...huhu xpe2, Fyi,paden, nisa ni adek maya.so logik nye die lagi mude dr aku, dr ko...kalo die knal ko,mesti die pggl ko abg paden kot..hahaha x kn nisa??? Paden besa mcm bapak org..so pggl je PAden..haha die dengki ko pggl aku bang..ahaks ;p

to Nadian Alwi: xde nk bangge diri,just nk share je..huhu ;p xpe2,xnk dh dpt no org...cukup la sekadar pengalaman ;)

to neerey@nisa: xprasan rasenye, sbb dh hot..bkn aku yg gi bg no kt die ok..haha (tgk paden,aku xreti beb nk membahasekn dri ku ini sbg abg,btape anak bongsu nye aku ni ;p)

to Bungatahi ayam Sundal Malam: btul2,malang btul pompuan 2 sbb aku xlayan die..mesti mengharap gile..hahaha

peace~~

::dAyat::

 
On 4 January 2009 at 20:39 , ALINadnan said...

"no komen...we jus make fun of it..nothing serius.."

ntah2, si pengirim nombor tu pun berniat yg same..ahahahaha =p

 
On 4 January 2009 at 21:52 , mesyuaratingkap said...

haha betul gak kn...naseb la xdigoda dgn ujian2 dunie ni..hahaha ;p

::dayat::

 
On 5 January 2009 at 07:34 , Nisa Awesome said...

plus bcoz family close n cam related dats y nisa pggl dayat abg dayat. wpom die tuh xlayak digelar abg sbenarnye. haha. pangai cam budak2. ala die slh tunjuk org tuh. ko xyah nk pasan lebey2.

 
On 5 January 2009 at 09:13 , mesyuaratingkap said...

btul2..ko lupe nisa, ingt x mase pas aku abes spm dlu2, aku jd ko adek angkat aku..hihi sbb ko cumel punye psal..ahaks..aku pn xde adek kn,so die la aku anggap mcm adek sendri...hihi sian tgk nisa mcm xcukup mkn,wlpn mkn myk gile..haha ;p yup,our family very close2.xgitu nisa??hihi ;p

::dayat::