colour of india
06:22 | Author: mesyuaratingkap

di kala aku tidoq di siang hari kismes.. aku di kejutkan ngan bunyi bising gendang2 india bersama2 segala2 mak bpak instrument dier la.. haha... lantas aku intai kat tingkap balkoni ku..

ternampak satu mende yg menarikkkkk........ SANTA naek GAJAH!!!! haha..

sorry ler.. dslr x beli lagik.. so sony cybershot t10 kaler pink gak yg available.. 

huhu...

tgk.. size gajah tuh separuh bus yg tepi dier..



gendang2 diorg maen kt depan tuh la... mengganggu tidoq ku..


haha.. sami kot kat depan tuh.. sorang lgik kuli pegang payung

haha.. perayaan pe aku tatau.. tp pade hari kismes la.. nanti klo dah tau aku update.. hehe...

tp ape2 pon tuh kuil ayappa(kat internet ade kot.. bukan tuhan klo x silap aku.. dewa. dewa yg jage negeri karnataka.. include bangalore, mangalore ngan manipal) .. dayat lebeyh arif huhu...

pagi kismes.. ::cuti..tidoq..terganggu...gajah besar atas jalan depan umah:: haihhh....

busannye hidopp ku... haha

(sape nak kasik aku note OBG & dermatology di alu2 kan.. busan lerr tp x study2 gak.. pasnh ade end posting test.. haihh)

haha.. sorry x menarek pon post aku kali nh.. huhu

|
This entry was posted on 06:22 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comments:

On 4 January 2009 at 14:00 , mesyuaratingkap said...

paden..aku xrase kt india 2 ade colour2 beb..hahaha satu warne je mcm ko..hahaha so kurg seswai kot ko yer tajuk..ngahaha


peace~~~ im not being racist ok ;p

::dayat::

 
On 4 January 2009 at 20:44 , ALINadnan said...

ruginyer paden dok india tapi tak tau ape org india tu buat dlm idup diorg.. hahha =p

apsal santa diorg takde baju kaler merah? =p

 
On 4 January 2009 at 21:45 , mesyuaratingkap said...

betul 2 paden...explain sket...ape dorg buat mse 2? ko g la tye2 member indian ko..ala buat2 xknal plak...hahaha ;p

::dayat::

 
On 5 January 2009 at 01:00 , mesyuaratingkap said...

upacara keagamaan diorg kot..
haha..

to dayat : colour of india tuh.. x bermaksud kaler india lerr...
aku bermaksudkan asam garam di india..
xkan nak tulis pickle and salt of india kot!!.. LOL

::paden::