::haih::
10:40 | Author: mesyuaratingkap

::awAt??wHy??menGapE??::


"haihhhhh.. masing2 skrg... mengapekah??? aduilllaaaa"

A emo, B emosi, C marah2 x tentu pasal, D sensitive sgt, E ntah ape2, F macam bongek haihhh... mengapekah?? (tiada kene mengena ngan sape2 ek!!)

  • musim exam kot??
  • perubahan musim.... maybe??
  • cuaca yg panas gle skrg kot??
  • bulan mengambang?? (skrg mane bulan mengambang)
  • PMS ?? (laki xkan PMS gak kot?)
  • idiopathy causes... 

::like.i.care.coz.u.r.no.one.for.me::

aku plak emo.. haihhh

|
This entry was posted on 10:40 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comments:

On 4 March 2009 at 17:45 , mesyuaratingkap said...

adakah anda sudah jatuh cinta paden??hahaha

::dayat::

 
On 5 March 2009 at 00:42 , Dr Zaira said...

musim panas kot...

saya pun mcm bad mood2 juga skarang...

dehydrated

 
On 5 March 2009 at 02:55 , mesyuaratingkap said...

aku jatuh cinta kah??
jatuh hati, jatuh tangga, jatuh time maen rugby sume dah jatuh ler.. haha...

x pasal aku dah jatuh chenta.. hak tuiih.. hahha
boring la.. recently sume orang emo2 haha..

 
On 5 March 2009 at 21:15 , mesyuaratingkap said...

tringt kt org lame ke???kes jatuh cinte yg dlu2...hahaha yg garang2 sket 2...sweeetest memory of IRP??hahaha

::dayat::

 
On 6 March 2009 at 00:54 , uniq said...

hahhahaa..paden jatuh cinta?
w0www!amazing..
xsgka btoi...
paden2....aish...
ada jugak ka cinta lama paden..
wowwww!kecik2 dh pndai bercinta tu..
aku kecik2 dlu..cinta pon x tau apa...hoho..=P

 
On 6 March 2009 at 06:06 , mesyuaratingkap said...

dayat: amboi.. yg tuh jatuh chenta ka??
haha.. mana ada...

huhu....

uniq : haha.. sudah2 ang jgn nak tambah2 .. huhu
harus la aku jatuh chenta ngan ramai orang.. haha...